۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۰۳۵۴۷
رییس پارلمان لبنان:

ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم خواهد ماند

رییس پارلمان لبنان در پیام های جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.
نبیه بری رییس پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، «نبیه بری» رییس پارلمان لبنان در پیام های جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد و گفت: ایران همچنان در خط مقدم مبارزه با تروریسم خواهد ماند.

بری در پیامش به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، دو حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) را به شدت محکوم کرد.

وی در این پیام آورده است: اینگونه حمله های تروریستی باعث افزایش عزم و اراده جمهوری اسلامی در نابودی تروریسم می شود و ایران همچنان سردمدار مبارزه با اهداف تررویستی و حامیان نقشه های تروریستی خواهد ماند.

بری همچنین با ارسال پیامی به «حسن روحانی» تاکید کرد: این جنایت ها عزم و اراده کشورتان را در شکست دادن تروریست ها و ریشه کن ساختن کامل آن بیش از پیش خواهد کرد و باعث نقش آفرینی بیشتر شما در میدان آشکار و مخفی تروریسم خواهد شد.

وی در پیام دیگری به «علی لاریجانی» آورده است: اینگونه اقدامات جنایت آمیز علیه ایران که سردمدار جنگ علیه تروریسم است اقدامی قابل پیش بینی به شمار می آید.

گفتنی است صبح امروز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 3 تن دیگر از سوی نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسؤولیت این حملات را بر عهده گرفته است./۹۸۰/ب۱۰۲/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات