۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۰۵۷۹۳

سه اثر جدید امام جمعه هشترود منتشر شد

از سه اثر تألیفی جدید حجت الاسلام علی رحیمی با حضور نماینده مردم در مجلس، مسؤولان و جمعی از اندیشمندان و صاحبان قلم شهرستان هشترود رونمایی شد.
حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه هشترود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم رونمایی از سه اثر تألیفی حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود امروز با حضور عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم این شهرستان در مجلس، مسؤولان و جمعی از اندیشمندان و صاحبان قلم هشترود برگزار شد.
پروفسور قاسم انصاری، یکی از مفاخر منطقه آذربایجان و مؤلف ده‌ها اثر مکتوب، در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان هشترود به وجود چنین امام جمعه فرهیخته‌ای به خود می بالد، اظهار داشت: شهرستان هشترود بهشت ایران در زمینه علم و طبیعت است که بایستی بیش از این شناسانده شود.
وی با بیان اینکه علم و فضیلت هشترودی در دنیا شناخته شده است، خاطرنشان کرد: شخصیت جهانی پروفسور محسن هشترودی، ریاضی دان برجسته کشورمان بر کسی پوشیده نیست، آن استاد بزرگ علم و اندیشه یکی از فیلسوفان نامدار جهان در عصر معاصر است که در عرصه بین‌المللی بسیار شناخته شده می باشد.
انصاری خواستار احیای جایگاه فرهنگی و علمی شهرستان هشترود در منطقه آذربایجان و کشور شد و گفت: تألیف کتاب یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال تاریخ، فرهنگ و تمدن این خطه از کشور است که خوشبختانه امام جمعه شهرستان خود یکی از نویسندگان برجسته در این عرصه می باشد.
وی کتاب را بهترین وسیله انتقال میراث ادبی میان نسل‌ها دانست و با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تصریح کرد: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت به مسأله کتاب و کتاب خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه میان جوان است.
گفتنی است، در پایان این مراسم از کتاب ابعاد تربیتی و اخلاقی حجاب در 266 صفحه، دنیا گرایی و اشرافیت در 330 صفحه و احسن القصص عرفانی روایی با موضوع داستان های مذهبی در 192 صفحه رونمایی شد./935/پ ۲۰۲/ش

 

ارسال نظرات