۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۰۷۵۹۷

مسابقه كتابخوانی «چرايی حمايت از مسلمانان» برگزار می‌شود

مسابقه كتابخوانی «چرايی حمايت از مسلمانان»، به همت مدیریت فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
مسابقه كتابخوانی «چرايی حمايت از مسلمانان»

 به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقه كتابخوانی «چرايی حمايت از مسلمانان» به همت مدیریت فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار و تا تاريخ 10 تيرماه 96 ادامه و اعتبار دارد.

این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چرايی حمايت از مسلمانان» تالیف علیرضا محمدی بوده که چهارمین چاپ آن، بهار 96 با شمارگان پنج هزار نسخه به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.

«ادله فقهی دفاع از ملت های مسلمان»، «مبانی حقوقی دفاع از مقاومت اسلامی»، «منافع و امنيت ملی»، «پاسخ به شبهات» و «آثار حمايت از جنبش‌های اسلامی» پنج فصل این کتاب را شامل می‌شوند.

نحوه شرکت در مسابقه:

پرسش‌ها از متن موجود طرح شده و افراد بالای 12 سال می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

1- ارسال پاسخ به سامانه پیامکی 3000 802222

 برای این کار کافی است به ترتیب نام مسابقه و شماره گزینه‌های صحیح پرسش‌ها به‌صورت یک عدد پنج رقمی از چپ به راست را به همراه نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی 3000 802222 ارسال کنید.

2- مراجعه به بخش مسابقاتِ پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.razavi.aqr.ir

3- پاسخ به پرسش‌ها در پاسخنامه چاپی: پاسخنامه تکمیل شده را می‌توانید در صندوق‌های مخصوصِ مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر بیندازید یا به صندوق پستی 3۵1 – 9173۵ ارسال کنید. هزینه ارسال پاسخنامه ازطریق قرارداد «پست جواب قبول» پرداخت شده و برای ارسال پاسخنامه، لازم نیست از پاکت و تمبر استفاده کنید.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه، یک ماه پس از دریافت كتاب است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های کامل و صحیح و به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن نیز ازطریق سامانه پیامکی به اطلاع برندگان می‌رسد./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات