۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۳۲۹
یکی از علمای پاکستان:

آل سعود نوکر آمریکاست نه خادم حرمین

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین ایالت «سند» پاکستان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تخریب بقیع اظهار کرد: آل سعود خادم حرمین نیست؛ بلکه نوکر آمریکا است.
حجت الاسلام مقصود علی دومکی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مقصود علی دومکی، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین در ایالت «سند» پاکستان در بیانیه مطبوعاتی خود به مناسبت سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع(ع)، حکومت آل سعود را خادمین آمریکا خواند.

حجت الاسلام مقصود علی دومکی با تأکید بر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) و تعظیم شعائر اسلامی اظهار کرد: دشمنان اولیای الهی از ابتدای ظهور دین مبین اسلام تا کنون به دنبال تخریب و ضربه‌زدن به اصل دین هستند و با ارتکاب جنایاتی همچون تخریب قبور اهل بیت(ع) هدف شوم خودشان را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه زیارت قبور اهل بیت(ع) مهم‌ترین شعار مکتب توحیدی است، تصریح کرد: خاندان آل سعود خود را خادمین حرمین می‌خوانند اما در راستای اهداف شوم دشمنان اسلام کار می‌کنند و به خدمت‌کردن به آمریکا افتخار می‌کنند.

این عالم پاکستانی همچنین بیان کرد: تخریب بقیع کارنامه سیاه آل سعود را نشان می‌دهد و این حادثه دل ملیون‌ها مسلمان را به درد آورد.

روز گذشته هشتم شوال سال 1344 هجری قمری مصادف با سالروز تخریب قبرستان بقیع بود، در این روز قبرستان بقیع به عنوان مهم‌ترین قبرستان اسلامی به دست وهابیون تخریب شد.

این قبرستان بخش مهمی از تاریخ اسلام را در خود جای داده است و کتاب بزرگ و گویایی از تاریخ مسلمانان به شمار می‌آید./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات