۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۱۱۴۲۵
آیت الله نابلسی:

جنگ ۳۳ روزه از ایام الله به شمار می آید

امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که جنگ ۳۳ روزه از ایام الله به شمار می آید.
آیت الله نابلسی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، به سالروز جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: در این روزها یاد و خاطره جانفشانی های بزرگ نیروهای قهرمان مقاومت و هر انسان مقاوم در برابر صهیونیست ها و طاغوتگرانی که درصدد سرکوب کرامت و وجود و حق ما در سرزمین و زندگی بودند را گرامی می داریم.

وی افزود: جنگ 33 روزه از ایام الله به شمار می آید که رحمت خداوند بر مومنان در آن متبلور شد و به یاری مقاومت پرداخت. قهرمانان ما در این جنگ بر ارتشی پیروز شدند که مدعی شکست ناپذیری بود.

امام جمعه صیدا تصریح کرد: صهیونیست ها تنها کسانی نبودند که در این جنگ شکست خوردند بلکه همه آنانی که برای نابودی مقاومت به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداختند نیز شکست سنگینی متحمل شدند.

آیت الله نابلسی با تأکید بر اینکه این کشورها و جریان ها با سرافکندگی و شکست از این جنگ بازگشتند، بیان داشت: جنگ سال 2006 نشان داد اگر به خدا و ملت و مقاومت و ارتش اعتماد داشته و آماده جانفشانی باشیم، می توانیم معادلات را تغییر داده و تحولات بزرگی در منطقه به وجود آوریم.

وی بی توجهی نسبت به اتهامات علیه مقاومت را خواستار شد و گفت: تروریستی خواندن مقاومت از سوی آمریکا و سایر کشورها نمی تواند ما را از دفاع از سرزمین و مقدسات بازدارد بلکه به هر دانه ای از خاک کشور تمسک جسته و به صهیونیست ها و تکفیری های مزدور اجازه نخواهیم داد اراده ما را تحت تاثیر قرار دهند./980/ب901/د

ارسال نظرات