۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۱۴۵۷۳
عصائب اهل الحق:

داعش نیروی ویژه عربستان، ترکیه، اسرائیل و آمریکاست

دبیرکل حزب عصائب اهل الحق عراق، ضمن استقبال از طرح ابتکاری رهبر جریان صدر برای اتحاد کشور، داعش را نیروی ویژه عربستان، ترکیه، رژیم صهیونیستی و آمریکا خواند.
قیس خزعلی دبیر کل عصائب اهل الحق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قیس الخزعلی دبیرکل حزب «عصائب اهل الحق» عراق، اعلام کرد که داعش نیروی ویژه ترکیه، عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

به نوشته پایگاه خبری «السومریة نیوز»، وی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت «محمد محمد صادق الصدر» و پسرانش با اشاره به این مطلب گفت: نیروهای قهرمان «الحشد الشعبی»، سرهای این نیروها را به راحتی می‌زنند و تا زمانی که نیروهای الحشد باشند، داعش نخواهد توانست کاری کند.

الخزعلی افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف در صفوف ماست و ما باید هوشیار باشیم. ما شدیدا به وحدت نیاز داریم تا بتوانیم فتنه‌گران را از بین ببریم. 

وی در ادامه گفت که از طرح ابتکاری پیشنهادی «مقتدی صدر» رهبری جریان صدر که دست خود را برای وحدت و توافق با تمام عراقی‌ها دراز کرد، استقبال می‌کند.

رهبر «عصائب اهل الحق» در ادامه ابراز امیدواری کرد که این طرح، راه را بر تمامی دشمنان عراق ببندد و عراق را به قلعه‌ای مرتفع تبدیل کند که کسی دستش به آن نرسد. اگر ما بر فساد چیزه نشویم و فساد و سهم‌خواهی بار دیگر بازگردد، تمامی این فداکاری‌های صورت گرفته بر باد خواهد رفت./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات