۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۱۵۲۴۸

یورش به مسجدالاقصی در سالروز موسوم به تخریب معبد یهودیان

صهیونیست‌ها امروز به صورت گسترده به هتک حرمت مسجدالاقصی پرداختند؛ بهانه آنها برای این کار، فرا رسیدن سالروزی است که ادعا می‌کنند، معبد موهوم یهودیان یا به گفته خودشان «هیکل» در این روز تخریب شده است.
یهودیان در مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌های صهیونیستی حامی «هیکل» (همان معبد موهوم یهودیان) از شهرک‌نشینان صهیونیست درخواست کردند امروز به صورت گسترده به مسجدالاقصی یورش ببرند.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، صهیونیست‌ها امروز را سالروز تخریب معبد موهوم یهودیان می‌نامند و قرار است به این مناسبت دست به انجام آیین‌ها تلمودی در مسجدالاقصی بزنند.

تجاوزات صهیونیست‌ها به حرم قدس شریف به همان آغاز شکل گیری تفکرات صهیونی دارد تا جایی که «تئودور هرتزل» بنیانگذار صهیونیسم در نخستین نشستی که در شهر «بال» سوئیس برگزار شد، تأکید کرد:  اگر یک لحظه موفق به تصرف شهر قدس شویم و بنده در آن لحظه زنده و توانایی انجام کاری را داشته باشم حتی برای لحظه‌ای در نابودی هر آنچه که در طول سالیان در قدس شکل گرفته است و برای یهودیان مقدس نیست، تردید نخواهم کرد.

مقامات رژیم اشغالگر قدس از تمامی ابزارهای ممکن برای تخریب حرم قدس شریف و احداث معبد ساختگی خود استفاده می‌کنند و به منظور گسترش حاکمیت خود بر این حرم شریف و تخریب مسجدالاقصی تدابیری را نیز اندیشیده‌اند که اجرای این تدابیر از همان اولین روز استیلای صهیونیست‌ها بر بخش شرقی شهر قدس در هفتم ژوئن 1967  برابر با1346 شمسی آغاز شده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات