۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۱۵۴۰۷
حجت الاسلام ناصحی مطرح کرد:

نمایشگاه کتاب تهران یکی از نمایشگاه‌های بی‌نظیر در جهان است

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: برپایی نمایشگاه کتاب تهران در جهان بی‌نظیر و تنها نمایشگاهی که با این حجم در دنیا برگزار می‌شود، نمایشگاه فرانکفورت آلمان است.
حجت الاسلام ناصحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالحسین ناصحی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در آئین تقدیر از نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های نشر در برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در هتل ارم برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: طبق معمول مدیریت شهری که شاکله‌ای از شهرداری تهران است همکاری لازم را در برپایی نمایشگاه کتاب داشته است.

وی ادامه داد: بنده در زمان حضور خود در شورای شهر تهران در این چهار سال سعی کردم در کنار همکاران خود با برپایی جلسات متعدد همکاری لازم را برای برپایی نمایشگاه کتاب داشته و از این‌ رو طی جلسات فراوان با مسئولان برگزاری این نمایشگاه هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: برپایی چنین نمایشگاهی با این عظمت در جهان بی‌نظیر است و تنها نمایشگاهی که با این حجم در دنیا برگزار می‌شود نمایشگاه فرانکفورت آلمان است.

حجت الاسلام ناصحی یادآور شد: همانطور که می‌دانید برای دومین بار این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد و قطعا کاستی‌هایی داشته است اما این یک امر طبیعی است.

وی افزود: زمانی که اعلام شد نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود، محمدباقر قالیباف شهردار تهران به همراه تیم خود در طول زمان کوتاه سه الی چهار ماه شرایط را برای برپایی این نمایشگاه فراهم کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در پایان گفت: نباید فراموش کرد که ناشرین هم در طول زمان آماده‌سازی نمایشگاه کتاب همکاری لازم را با ما داشتند./816/پ۲۰۲/ش

ارسال نظرات