۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۰۷۵
روحانی پاکستانی:

شهید عارف حسینی پیرو راه امام خمینی بود

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی گفت: شهید عارف حسینی پیرو مکتب عاشورا و رهرو راه امام خمینی(ره) بود.
حجت الاسلام مختار احمد امامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار احمد امامی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در آستانه سالگرد شهادت حجت الاسلام و المسلمین شھید عارف حسین حسینی رھبر فقید شیعیان این کشور، از برگزاری مراسم سالروز شهادت این روحانی در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

وی گفت: ما شاگردان مکتب شھید عارف حسینی ھستیم و وی نیز شاگرد مکتب عاشورا و پیرو راه رھبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی است. ما درس تشکیل دیوار آھنی در مقابل استکبار جھانی از آن شھید بزرگوار یاد گرفته ایم.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که شھید عارف حسینی کوہ استقامت و شجاعت در برابر عناصر استکباری بود، افزود: شیعیان پاکستان در روز سالگرد آن شھید با حضور گسترده با وی تجدید عھد خواھند کرد.

وی با تاکید به این که حجت الاسلام و المسلمین حسینی پرچمدار اتحاد اسلامی و خواھان تشکیل دولت بر محور ولایت فقیه در کشور بود، ابراز داشت: قدرت ھای استکباری به ویژہ آمریکا مانع بزرگی سر راه اھداف خود می دانستند و به ھمین سبب وی را شھید کردند.

حجت الاسلام امامی با بیان این که امروزه کشور با مشکلات زیاد داخلی و بین المللی روبروست، تاکید افزود: عزل نواز شریف نخست وزیر پاکستان از سوی دادگاہ عالی سبب آرامش در کشور شد.

وی از دخالت آمریکا و عربستان در امور داخلی کشور به شدت اعتراض کرد و گفت: نااھلی سران کشور و سیاست ھای منافقانه آنان عامل آبروریزی ملت پاکستان در سطح بین المللی است./۹۸۸/ب۹۰۱/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات