۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۱۶۰۸۲
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

پاکستان همسایه و دوست خوب ایران است

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه و دوست خوب این کشور یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس خبری امروز که در اسلام آباد برگزار شد، گفت: داعش در پاکستان وجود دارد و سران کشور باید تھدیدھای داعش را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه بیگانگان و مزدوران آنها درصدد بروز جنگ داخلی و اختلافات مذهبی و قبیله ای در پاکستان هستند، افزود: پاکستان یک کشور اسلامی و ھمسایه خوبی برای جمھوری اسلامی ایران است و بر این اساس دشمنان دوست ندارد دوستان ایران در امنیت قرار داشته باشند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که احترام و تعظیم شھدا توصیه ھای قرآنی و پیامبران الھی است، تاکید کرد: ملتی که شھیدان خود را فراموش کند لباس ذلت به تن خواهد کرد.

وی حجت الاسلام والمسلمین شھید عارف حسینی رھبر فقید شیعیان پاکستان را فرزند وفادار ملت دانست و ابراز داشت: این شهید برای صلح و آرامش و اتحاد اسلامی و ملی تلاش ھای فراوانی داشت.

این روحانی پاکستانی به برگزاری مراسم باشکوہ در روز سالگرد حجت الاسلام والمسلمین شھید عارف حسینی در کشور اشارہ کرد و افزود: در این مراسم شخصیت ھای برجسته و رھبران مذاھب مختلف شرکت خواھند کرد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین خاطرنشان ساخت که حزب نواز شریف یک حزب موروثی است و منافع شخصی را بر منافع ملی مقدم می کند./۹۸۸/ب۹۰۱/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات