۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۱۶۴۱۴

مشاور امنیت ملی آمریکا، رژیم صهیونیستی را یک نظام نامشروع می‌داند

به رغم تعریف و تمجید های ترامپ از مشاور امنیت ملی دولت خود، رسانه های صهیونیستی وی را فردی ضد صهیونیست می دانند.
ژنرال هربرت ریموند مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به اظهارات رژیم صهیونیستی علیه ژنرال هربرت ریموند مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا که ۶ ماه پیش به این سمت انتخاب شده بود، رسانه های صهیونیست وی را فردی ضد صهیونیست می دانند.

به رغم حمایت های ترامپ از ژنرال مک مستر  مشاور امنیت ملی آمریکا و تاکید بر اینکه او از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی است، روز به روز هجمه‌های مقامات صهیونیست علیه وی بیشتر می شود.

جریان محافظه کار آمریکا و رسانه های صهیونیستی هر دو مک مستر را تحت فشار قرار داده اند، گروه اول او را به مخالفت با رییس جمهور و به شکست کشاندن سیاست های خارجی او متهم کرده اند و گروه دوم نیز هجمه خود را بر حمایت مک مستر از توافق هسته ای با ایران و دشمنی او با رژیم صهیونیستی و تردد او در همکاری با مسؤولان این رژیم در موضوع به اصطلاح مبارزه با تروریسم متمرکز کرده اند.

رسانه های صهیونیستی از مخالفت ژنرال مک مستر با ائتلاف آمریکا ـ اسرائیل و اخراج شماری از مسؤولان شورای امنیت ملی حامی تل آویو از جمله استیو بانون، کات مکفرلند، ایزرا کوهین ـ واتنیک، دیریک هارفی، ریچ هیگنز، آدم لوفینگر و تیرا دال سخن می گویند.

آن ها همچنین گفته اند که مک مستر همواره از تشکیل کشور فلسطین در مرزهای سال 1967 سخن می گوید و رژیم صهیونیستی را یک نظام  اشغالگر نامشروع خوانده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات