۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۷۶۳

امام جمعه بغداد بر اصلاح وضعیت عراق تاکید کرد

امام جمعه بغداد با صدور بیانیه ای از مسؤولان مجلس اعلای اسلامی عراق خواست نقشی شجاعانه در اصلاح مسیر کشور داشته باشند و تمام توان خود را برای خدمت به کشور به کار بگیرند.
حجت الاسلام شیخ جلال الدین الصغیر امام جمعه بغداد و رییس گردان سرایا انصار

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنان خود در حاشیه نشست خود با سران و نخبگان بغداد و بابل با صدور بیانیه ای از مسؤولان مجلس اعلا خواست نقشی شجاعانه در اصلاح مسیر کشور داشته باشند و تمام توان خود را برای خدمت به کشور به کار بگیرند.

وی افزود: تمام تشکیلات مربوط به مجلس اعلا لازم است نقشی فعال و شجاعانه در اصلاح مسیر کنونی کشور و بنای آینده داشته باشند و تمام توان خود را برای نجات دادن جامعه از فساد و بیکاری و کمبود خدمات به گار بگیرند تا شهروندان عراقی از خدمات هرچه بیشتر بهره مند شوند.

عضو دفتر اجرایی مجلس اعلا در ادامه بیانیه خود بر ضرورت مواجهه با چالش ها و اصلاح مسیر حال و آینده کشور تاکید کرد و گفت: ما باید راه های مشارکت در روند اصلاحات و مبارزه با فساد و بالا بردن سطح خدمات اجتماعی به شهروندان را به خوبی بررسی کنیم و برای بهبود وضعیت حال و آینده کشور تلاش کنیم./994/ب۱۰۳/ف

ارسال نظرات