۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۱۶۹۰۸
روحانی اهل تسنن لبنان:

مقاومت اسلامی عامل افتخار ملت لبنان است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در دیدار با شیخ نعیم قاسم، از مقاومت اسلامی به عنوان افتخاری برای همه ملت یاد کرد.
شیخ نعیم قاسم و شیخ ماهر عبدالرزاق از علمای لبنان شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در رأس هیأتی با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات منطقه و لبنان و عملیات نظامی علیه تروریست ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

شیخ ماهر عبدالرزاق پس از این دیدار گفت: افتخار داشتیم که با شیخ نعیم قاسم دیدار کرده و پیروزی های بدست آمده از سوی مقاومت را تبریک بگوییم. همچنین به سید حسن نصرالله به دلیل خون ها و جانفشانی هایی که مقاومت برای امنیت و ثبات تقدیم کرده است، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: نیروهای قهرمان مقاومت با فداکاری توانستند نعمت امنیت و ثبات را به لبنان هدیه داده و باید اذعان داشت که دستاوردهای مقاومت کاملا در راستای مصالح ملت لبنان قرار دارد. 

این روحانی اهل تسنن با اشاره به اینکه تروریسم، خطری همگانی بوده و هیچ تفاوتی میان قومیت ها و قشرهای مختلف ملت لبنان قائل نیست، تصریح کرد: مقاومت عامل افتخار و عزت همه ملت لبنان است و همه لبنانی ها از این پیروزی بزرگ خرسند و خوشحال هستند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت همچنین به اسیران مقاومت که چند روز پیش آزاد شدند درود فرستاد و اظهار داشت که مقاومت هم خاک وطن را آزاد می کند و هم اسیران را به وطن بازمی گرداند.

وی ادامه داد: دولت لبنان برای جنگ با داعش باید با ارتش این کشور و همچنین ارتش سوریه هماهنگ باشد چرا که پیروزی بر داعش با همکاری این دو ارتش امکان پذیر است. کسانی که مخالف این هماهنگی هستند، پیروزی ارتش لبنان را نمی خواهند.

شیخ ماهر عبدالرزاق خاطرنشان ساخت: هر که می خواهد ارتش لبنان در جنگ با تروریسم به پیروزی برسد باید از سنگ اندازی خودداری کرده و به دفاع از هماهنگی میان مقاومت و ارتش های سوری و لبنانی و پایبندی به معادله ارتش، ملت و مقاومت بپردازد./980/ب902/د

ارسال نظرات