۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۲۱۴۲۲
احزاب و شخصیت های ملی لبنان:

شکست تروریست‌ها سبب سرنگونی پروژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعراب شد

احزاب و شخصیت های ملی لبنان شکست تروریست‌ها در این کشور را سبب سرنگونی پروژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعراب عنوان کردند.
احزاب لبنانی حامی مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایندگان احزاب و شخصیت های ملی لبنان در نشستی که روز گذشته در ساختمان حزب دموکراسی این کشور در خلده برگزار شد، پیروزی بزرگ آزادی مرزهای لبنان از لوث تروریست های تکفیری را عید ملی جدیدی خوانده که به پرونده شکست اشغالگران صهیونیستی اضافه می شود.

در این پیام آمده است: این پیروزی جدید سبب تحکیم معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت شده که البته ارتش سوریه نیز به آن اضافه و مربع جدیدی تشکیل دادند. این مساله ضربه بزرگی به پروژه آمریکایی و صهیونیستی جدایی میان لبنان و سوریه و تبدیل لبنان به پایگاهی برای توطئه علیه بشار اسد و مقاومت اسلامی لبنان به شمار می آید.

احزاب و شخصیت های ملی لبنان افزودند: این پیروزی استراتژیک در ادامه پیروزی های میدانی مهم محور مقاومت در سوریه بدست آمد و سرنگونی پروژه های آمریکایی ـ صهیونیستی ـ عربی را به دنبال داشت. سوریه و مقاومت در پرتو این پیروزی، در راه تحقق پیروزی نهایی بر تروریست ها و کشورهای حامی آن قرار گرفتند.

احزاب لبنانی با اشاره به ناکامی رویای سلطه طلبی آمریکا بر منطقه، این مساله را مرهون خون شهدا و مجروحان ارتش های لبنان و سوریه و مقاومت اسلامی توصیف کردند.

در ادامه این پیام ضمن تسلیت به خانواده شهدای ارتش تصریح شده است: مسؤولان و جریان هایی که در سال های گذشته با تروریست های داعش و جبهه النصره همدست بوده و اجازه عملیات ارتش برای نجات نظامیان ربوده شده را ندادند، باید مورد پیگرد و مجازات قرار گیرند. آنها به شدت درصدد برانگیختن فتنه میان ارتش و ملت از سویی و ارتش و مقاومت از سوی دیگر بودند.

احزاب و شخصیت های ملی بر لزوم هماهنگی و تکامل میان ارتش و مقاومت تأکید کرده و اظهار داشتند: این هماهنگی، امروزه با جانفشانی نیروهای مقاومت و ارتش در مبارزه با تروریست ها تحکیم یافته است همانگونه که این مساله را در آزادی لبنان در سال 2000 و شکست صهیونیست ها در سال 2006 مشاهده کردیم./980/ب902/د

ارسال نظرات