۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۵۲۱۸۵۳
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

تحولات کنونی جهان اسلام صحت دیدگاه های امام موسی صدر را به اثبات رساند

امام جمعه برج البراجنه بیروت تأکید کرد که تحولات کنونی جهان اسلام صحت دیدگاه های امام موسی صدر را به اثبات رساند.
حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، شیخ محمد یعقوب و عباس بدر تصریح کرد: بار دیگر سالروز خاطره ای دردناک فرارسیده و دل ما و همه لبنانی ها از فقدان سید مقاومت و رهبر و معلم یعنی امام موسی صدر به تنگ آمده است.

وی افزود: امام موسی صدر مناره و قبله افراد مخلص امتی است که همواره بر لزوم وحدت آن تأکید داشت. وی همچنین تقویت و همبستگی و پایبندی به همزیستی مسالمت آمیز در کشور را خواستار بود و پیگیری می کرد.

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به حمایت قاطع امام موسی صدر از مساله فلسطین خاطرنشان ساخت: در سالروز ربوده شدن این امام از مواضع ملی و عربی و اسلامی وی مبنی بر تعلق لبنان به همه لبنانی ها و قدرت آنان در گرو وحدت و ایستادگی یکپارچه در برابر دشمن صهیونیستی یاد می کنیم که همواره نسبت به خطر صهیونیست ها به عنوان عامل فتنه و تروریسم هشدار داده و این رژیم را شرارت مطلق می خواند.

وی تأکید کرد که تحولات کنونی در یمن، عراق، سوریه، لبنان، بحرین و به ویژه فلسطین، صحت دیدگاه امام موسی صدر در قبال اسرائیل و هشدارهای مستمر وی درباره پیامدهای اشغال فلسطین را به اثبات می رساند./980/ب903/د

ارسال نظرات