۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۲۳۵۹۹

دفاع روحانی لبنانی از مذاکره حزب الله با تروریست‌ها

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از مذاکره مقاومت اسلامی با تروریست ها در این کشور دفاع کرد.
شیخ حسن شریفه روحانی لبنانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد صفا در بیروت، خون شهدای ارتش و مقاومت شرکت کننده در جنگ با تروریست ها در مرزهای شرقی این کشور را مناره ای برای روشن شدن راه وحدت ملی عنوان کرد.

وی گفت: سیاستمداران باید به خون هایی که در راه حفظ و عزت و کرامت وطن ریخته شدند، توجه فراوانی داشته باشند و نتایج و ثمرات این خون ها را از دست ندهند.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که سیاستمداران باید مصالح کشور را در اولویت قرار دهند و به کشمکش های سیاسی و تعصب های مذهبی که تنها فتنه و کینه را به همراه داشته و به سود اشغالگران صهیونیستی است، پایان دهند.

وی درباره مذاکره با تروریست ها که به خروج آنان از کشور و مشخص شدن سرنوشت نظامیان ربوده شده انجامید، بیان داشت: اهمیت مذاکره با تروریست ها با خالی شدن مرزهای شرقی از آنان و همچنین مشخص شدن سرنوشت نظامیان شهید نمایان می شود. اخراج تروریست ها پیامدهای مثبت فراوانی بر کشور داشته و هر گونه توطئه از سوی این گروه ها محکوم به شکست خواهد بود.

حجت الاسلام شریفه همچنین با اشاره به بروز نشانه های نزدیکی میان ایران و عربستان ادامه داد: این مساله مطمئنا بر منطقه و مسائل اختلافی تاثیر خواهد گذاشت و امیدواریم شاهد گسترش روابط میان این دو کشور باشیم.

وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه بر لزوم تصویب قانون افزایش حقوق کارمندان و کارگران، جلوگیری از افزایش قیمت ها و توجه به کشاورزان تأکید کرد./980/ب901/د

ارسال نظرات