۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۲۶۵۶۴

اعتراض نماینده پارلمان لبنان به اقدام آمریکا در ناامن جلوه دادن لبنان

نماینده پارلمان لبنان نسبت به هشدار سفارت آمریکا به شهروندان خود در این کشور انتقاد کرد.
حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان نسبت به هشدار سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در لبنان درباره ناامنی در این کشور گفت: سفارت های خارجی به هیچ وجه حق سخن گفتن درباره امنیت داخلی کشورمان را ندارند.

وی افزود: بیانیه های هشدار آمیز سفارتخانه های خارجی با همه اصول مغایر بوده و رسانه های لبنان باید در برابر چنین پدیده های بایستند.

فضل الله همچنین ابراز امیدواری کرد که انتخابات به صورت شفاف و به دور از هرگونه تقلب و بازی سیاسی برگزار شود.

آمریکا و کشورهای غربی درصدد ایجاد هراس نزد شهروندان هستند

جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان نیز در پیامی اظهار داشت: هشدار سفارت آمریکا و برخی سفارتخانه های غربی به شهروندان خود در لبنان شک برانگیز است به ویژه اینکه با شیوه ای عجیب و بلافاصله پس از پیروزی قاطع ارتش لبنان و مقاومت بر تروریست ها و تکفیری ها در مرزهای لبنان انجام گرفت.

در این پیام آمده است: این پیام ها پس از دستاوردهای بی نظیر نیروهای امنیتی در جنگ علیه تروریسم صادر شد در حالی که پایتخت این سفارتخانه ها نقش مهمی در جنایت های تروریستی ایفا کرده و به حمایت گسترده از تروریسم پرداختند.

جمعیت های و شخصیت های اسلامی لبنان ادامه دادند: آنچه بر شک و تردیدها می افزاید صدور این بیانیه ها بدون هماهنگی با دولت لبنان است. کاملا روشن است که آنان درصدد ایجاد هراس میان شهروندان لبنانی بوده و مشیل عون رییس جمهور لبنان باید شهروندان را از این شایعات دور کند.

گفتنی است سفارت آمریکا در بیروت به اتباع خود درباره سفر به برخی از مناطق لبنان هشدار داد./980/ب۹۰۲

ارسال نظرات