۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۲۸۶۷۷
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه:

پایان حکومت سیاه آل‌خلیفه با عادی سازی روابط با صهیونیست‎ها نوشته می‌شود

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را عامل تسریع در سرنگونی نظام عنوان کرد.
بحرین و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی از سخنان حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

این ائتلاف تصریح کرد: نظام آل خلیفه نقاب دیگری را از چهره خود با این سخنان و تأکید بر برقراری روابط با اسرائیل برداشت. این مساله بر ضعف و ناکامی نظام در مقابله با انقلاب و خاموش کردن آن از سال 2011 تأکید دارد.

14 فوریه اظهار داشت: دویدن آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در همان چارچوبی قرار دارد که نظام علیه انقلاب ملت دست به دامان آمریکا و انگلیس و آل سعود شد تا از خود و پایه های قدرتش محافظت کند.

ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین این اقدام آل خلیفه را عامل تسریع در سرنگونی آن توصیف کرد و افزود: این مساله سبب می شود تا پایان حکومت سیاه حمد عیسی نوشته شود. آل خلیفه با ذلت و خواری دچار شده است چرا که صهیونیست ها به کشتار ملت فلسطین پرداخته و این سرزمین را اشغال کرده اند.

این ائتلاف برائت خود را از همه اقدامات ننگین نظام آل خلیفه اعلام کرده و خاطرنشان ساخت: بحرینی ها به مساله فلسطین و آزادی قدس شریف پایبند مانده و در کنار آن نیز به انقلاب و مقاومت مشروع علیه آل خلیفه و اشغالگری سعودی در این کشور ادامه خواهیم داد./980/ب903/د

ارسال نظرات