۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۳۱۹۲۵
عضو ارشد حزب الله:

روحیه انقلابی در ایران در حال گسترش است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ایران تأکید کرد که روحیه انقلابی در ایران در حال گسترش است.
شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، نشستی با عنوان «بررسی کتاب ثورة الامام الحسین(ع) نوشته علامه مرحوم شیخ محمد مهدی شمس الدین» با حضور حجت الاسلام شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله از سوی جمعیت امام صادق(ع) در حسینیه منطقه قبریخا برگزار شد.

حجت الاسلام بغدادی در این نشست گفت: از سال 1979 میلادی تاکنون هیچگاه طعم شکست را نچشیده و از پیروزی به پیروزی دیگری می رویم. فعالیت ما از مرزها فراتر رفته و به جزئی از معادله ای مبدل شدیم که آینده سیاسی منطقه را ترسیم می کند.

وی افزود: حجم جانفشانی شهدا و مجاهدان نشان دهنده وجود رهبری عاقل و شجاعی است که چنین نیروهایی را تربیت کرده و همچنین از وجود روحیه جهادی نزد امت اسلامی خبر می دهد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی نظام های منطقه به تاسیس داعش پرداخته تا ثروت ها را تاراج کرده و منطقه را ویران سازند، اما زمانی که در محور مقاومت به ناکامی رسیده و به پایان حضور داعش در سوریه و عراق رسیده ایم، خشم خود را علیه ایران و پرونده هسته ای جاری می کنند.

وی اظهار داشت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران نیز در این چارچوب صورت می گیرد. در حالی که رهبران جمهوری اسلامی ایران به سلاح علم و منطق و تصمیم های بین المللی تمسک یافته و بر اساس حق کامل خود به دفاع از کشور و کرامت ملت می پردازد، ترامپ از جلب همبستگی سایر کشورها با خود عاجز شده است.

حجت الاسلام بغدادی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا روحیه جهاد نزد مردم موجود بوده و آیا جامعه آمادگی قیام و ایستادگی در برابر ظلم و نفاق را دارد، گفت: همه تحولات بر بقای این روحیه انقلابی و گسترش روزافزون آن دلالت دارد و  این مساله در ایران کاملا نمایان است. ما به فضل الهی در مسیر پیشرفت و پیروزی قرار داریم./980/ب902/د

ارسال نظرات