۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۳۵۳۹۸
عضو پارلمان لبنان:

فشار علیه حزب الله با هدف فراموشی عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل است

عضو فراکسیون وفاداری به حزب الله با بیان ‌آنکه فشارها علیه حزب الله مساله جدیدی نیست خاطر نشان کرد که هدف از این اقدامات فراموشی مساله عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل است.
نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» با حضور در حسینیه روستای طیرفلسیه منطقه صور لبنان تاکید کرد که حزب الله لبنان سال‌هاست که به اشکال مختلف مورد هجمه همه‌ جانبه‌ قرار گرفته است.

نوالف الموسوی افزود: حمله به حزب الله در رسانه‌ها مساله جدیدی نیست بلکه استمرار پروژه‌ای است که از مدت‌ها قبل آغاز شده و در ایام انتخابات پارلمانی نیز تشدید خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری تجمع‌های اعتراضی در برخی مناطق گفت: معلومات موثق داریم که برگزاری اینگونه تجمعات اعتراضی با پوشش مشکلات معیشتی، اقتصادی و اجتماعی و با هدف ترور شخصیتی فرماندهان، علمای دین و مسؤولان حزب الله صورت گرفته است.

نماینده پارلمان لبنان خاطر نشان کرد: معترضان که از جاهای مشخصی ارتزاق می‌شوند به دنبال آن هستند تا مسؤولیت بی‌کفایتی برخی مسؤولان در تامین معیشت و اقتصاد را متوجه حزب الله سازند. ما هرچند از وظیفه خود در ایجاد اقتصاد پایدار و پایان دادن به مشکلات معیشتی چشم نمی‌پوشیم اما اینگونه اعتراضات را در راستای تخریب حزب الله تفسیر می‌کنیم.

عضو فراکسیون وفاداری به حزب الله اظهار داشت: برخی رسانه‌های معاند اینگونه به مردم تلقین می‌کنند که در منطقه ضاحیه جنوبی علیه حزب الله انتفاضه مردمی در حال شکل‌گیری است اما این سخنان از اساس کذب است.

نواف الموسوی با اشاره به مسؤولیت پذیری حزب الله در عرصه استراتژی و نظامی تصریح کرد: لجن پراکنی عربستان سعودی علیه حزب الله و تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل و ایجاد فشار علیه محور مقاومت راه به جایی نخواهد برد. واگذاری جزایر تیران و صنافیر مصر به سعودی نیز با هماهنگی بن سلمان با اسرائیل صورت گرفته است./981/ب902/ر

ارسال نظرات