۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۳۵۷۴۹

تظاهرات مردم بحرین در همبستگی با آیت الله عیسی قاسم

مردم مناطق مختلف بحرین در همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم و سایر انقلابیان دربند رژیم آل‌خلیفه دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند.
تظاهرات بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم مناطق مختلف بحرین در حمایت از رهبران انقلابی اسیر دربند رژیم آل‌خلیفه و محکومیت احکام قضایی صادر شده علیه فعالان سیاسی دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند.

تظاهر کنندگان با در دست داشتن تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و تعداد دیگری از علما و روحانیان بازداشت شده خواستار سرنگونی رژیم دیکتاتوری آل‌خلیفه شدند.

مردم منطقه المقشع ضمن اعلام همبستگی با زندانیان سیاسی بر لزوم استمرار تظاهرات و تحرکات انقلابی تا دستیابی کامل به مطالبات قانونی و شرعی خود تاکید کردند.

در منطقه الدیه نیز مردم با تجلیل از جانفشانی شهدا، با سر دادن شعارهای انقلابی بر مواضع خود تاکید و تعرض به زندانیان و محروم ساختن آنها از حداقل امکانات را به شدت محکوم کردند.

از سوی دیگر در منطقه المعامیر که روزانه شاهد تظاهرات گسترده‌ای است، نیروهای امنیتی آل‌خلیفه با حمله به انقلابیانی که خواستار تعیین سرنوشت جوانان انقلابی ربوده شده بودند، به قلع و قمع مردم پرداخته و تعدادی از تظاهر کنندگان را مجروح ساختند.

گفتنی است بیش از هشت ماه است که بسیاری از رهبران انقلابی بحرین، به دلیل سیاست‌های سرکوبگرانه آل‌خلیفه در زندان به سر برده و اجازه ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان را نمی‌دهند.

زندانیان سیاسی و انقلابی بحرینی بارها نسبت به رفتار وحشیانه ماموران امنیتی با زندانیان به مجامع حقوقی اعتراض کردند اما تا به امروز این اعتراض‌ها هیچ نتیجه‌ای را دربر نداشته است./981/ب902ر

 

ارسال نظرات