۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۳۶۸۸۷

مجموعه «روایت براده‌ها» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم مجموعه اربعینی «روایت براده‌ها» در طرح جلد‌های نو و متفاوت منتشر شد.
مجموعه «روایت براده‌ها»

به گزارش خبرگزاری رسا، چاپ سوم مجموعه اربعینی «روایت براده‌ها» که در محرم سال گذشته به چاپ رسیده بود، پس از اینکه با استقبال خوب مخاطبان روبرو گردید و تنها در عرض چند هفته به چاپ دوم رسید، امسال نیز با طرح جلد‌های متفاوت و جدید به زیر چاپ سوم رفته است.

 مجموعه «روایت براده‌ها» شامل سه دفتر به نام‌های «او یافت مرا»، «سید منِ حسینی» و «این است.آن نیست» می‌باشد که پس از استقبال بی‌نظیر مخاطبان، توسط «نشر مواسات» به چاپ سوم رسیده است.

 «او یافت مرا» سفرنامه‌ای‌ست از پیاده‌روی اربعین به بیانی بدیع و طنزگونه. این اثر به قلم رضا عیوضی، نویسنده و طنزپرداز کشورمان است که با اقبال زیاد خوانندگان مواجه گردیده است.

 «سید منِ حسینی» دفتر دوم روایت براده‌هاست که روایتی‌ست از فتح «من» در پیاده‌روی اربعین. این سفرنامه توسط تقی شجاعی که پیش از این با آثاری چون «پیمان رحمان بمان» برای مخاطبان معرفی شده بود، به نگارش در آمده است.

«این است.آن نیست» نام دفتر سوم این مجموعه است که شامل خاطرات و داستان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) می‌باشد که توسط جمعی از نویسندگان به رشته تقریر در آمده است.

این مجموعه که در محرم سال گذشته به چاپ رسیده بود، پس از اینکه با استقبال خوب مخاطبان روبرو گردید و تنها در عرض چند هفته به چاپ دوم رسید، امسال نیز با طرح جلد‌های متفاوت و جدید به زیر چاپ سوم رفته است.

 همچنین می توانند برای تهیه نسخه‌های چاپ شده این مجموعه، عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۶۸۱۹ ارسال نمایند و یا برای خرید اینترنتی این مجموعه به سامانه زیر مراجعه نموده ویا به فروشگاه های پاتوق کتاب در سراسر کشور مراجعه نمایید./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

 

ارسال نظرات