۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۷۳۹۰

همایش بین المللی اندیشمندان مسلمان در کربلا برگزار شد

ششمین همایش بین المللی دانشجویان و اندیشمندان مسلمان جهان همزمان با اربعین حسینی و در حرم مطهر اباعبدالله الحسین برگزار شد.
ششمین همایش بین المللی اندیشمندان مسلمان در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، به همت موسسه دانشجویان مسلمان جهان، امسال نیز ششمین همایش بین المللی دانشجویان و اندیشمندان مسلمان جهان همزمان با اربعین حسینی و در حرم مطهر اباعبدالله الحسین برگزار شد.

هدف این همایش که در دو روز گذشته در سالن اجتماعات خاتم الانبیاﺀ در حرم مطهر حضرت سیدالشهداﺀ (ع) برگزار شد، ایجاد ارتباط و همدلی بین دانشجویان و اندیشمندان مسلمان جهان و با عنوان «از اربعین حسینی تا تمدن مهدوی» اعلام شده است

در این همایش حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی مجمع بیداری اسلامی، حجت الاسلام سید ظهیر الحسن نقوی مدیر شبکه ولایت تی وی از ایالات متحده آمریکا، حجت الاسلام خسرو پناه استاد حوزه و دانشگاه و مدیر موسسه حکمت، خانم محمدی مدیر مجمع جهانی مبلغین اربعین، حجت الاسلام ماندگاری و یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق به ارائه نظرات خویش پرداختند.

در حاشیه این همایش، شاعران آئینی به شعر خوانی و مدح اهل بیت (ع )پرداختند و در انتها نیز از خانواده های تعدادی از شهدای عراقی مبارزه با داعش تجلیل شد.

مراسم اربعین حسینی امسال با حضور حدود 14 میلیون نفر در عراق برگزار شد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات