۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۰۹۲۱
در قم؛

نام نویسی دوره جدید تربیت مبلغ اسپانیایی و پرتغالی زبان آغاز شد

نام نویسی بیست و یکمین دوره تربیت مبلغ مسلط به زبان اسپانیایی و پرتغالی از سوی مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین در قم آغاز شد.
مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین امروز طی پیامی اعلام کرد که جهت تربیت مبلغ مسلط به زبان اسپانیایی و پرتغالی دانش پژوه می پذیرد.

این مرکز افزود: داشتن حداقل پایه 8، سابقه تبلیغی و قبولی در امتحان کتبی و شفاهی از شرایط پذیرش در بیست و یکمین دوره تربیت مبلغ مسلط به زبان اسپانیایی و پرتغالی است.

مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین خاطرنشان کرد که حافظان قرآن کریم و طلاب مسلط به زبان عربی و انگلیسی در اولویت پذیرش هستند.

در این پیام آمده است: ارسال تصویر ارزيابى تحصیلی به شماره تلگرام 09338554974 یا مراجعه حضوری به آدرس این مرکز از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 به همراه در دست داشتن ارزیابی دو روش ثبت نام است.

مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین مهلت ثبت نام را از 1 تا 30 آذر سال جاری اعلام کرده است و اظهار داشت: طلاب علاقمند می‎توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره  02537848245 تماس حاصل فرمایند یا به آدرس قم، خیابان صفاییه، کوچه ممتاز، فرعی دوم سمت راست، پلاک 35 مراجعه کنند./994/ب203/ف

ارسال نظرات