۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۱۲۰۷
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله حامی ثبات و حفظ وحدت داخلی لبنان است

معاون دبیرکل حزب الله از اصرار و تلاش این حزب برای برقراری امنیت و ثبات درون کشور خبر داد.
شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در منطقه البقاع لبنان با توصیف میشل عون رییس جمهور لبنان به فرد «شجاع و امین» از مواضع قاطعانه وی در حفظ وحدت داخلی تجلیل کرد.

شیخ نعیم قاسم گفت: میشل عون امین است زیرا حقایق را گفته و شجاع است زیرا هیچگاه حاضر به عقب نشینی یا لابی‌گری نیست زیرا شجاعت آن است که از سخن حق طرفداری کنی چه دیگران حق را پذیرفته و یا نفی کنند.

وی افزود: حزب الله به اعتراف ریاست جمهوری لبنان در برابر تروریست‌های اسرائیلی ـ تکفیری ایستادگی کرد و لبنان امروز به حزب الله نیازمند است و ما نیز در داخل کشور به عنوان یک گروه سیاسی بر حفظ حکومت و نهادهای دولتی اصرار داریم.

معاون دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: حزب الله خواستار لزوم بازگشت حکومت به انجام وظایف خود مبتنی بر همکاری و وحدت ملی است؛ همکاری که به انتخاب ریاست جمهوری، دولت و قانون جدید انتخابات انجامید.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: هر مشکل و بحرانی را باید از طریق گفت‌وگوی منطقی و در فضایی آرام و بدون تحمیل نظر گروه یا جریانی بر دیگران حل کرد زیرا تحمیل نظر هیچ نفعی را به همراه نخواهد داشت به ویژه اگر مبتنی بر مقدمات غیر مناسب باشد.

وی با اشاره به مشاوره‌های انجام شده با رییس جمهور اظهار داشت که مردم لبنان خواستار بازگشت حکومت به شرایط عادی خود هستند. در بحران اخیر مردم لبنان که به دنبال ثبات بودند پیروز و صاحبان فتنه زیان دیدند./981/ب902/ر

ارسال نظرات