۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۴۳۵۲۲
تجمع الفکر العاملی لبنان:

عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به خون شهدای فلسطینی است

رییس تجمع الفکر العاملی لبنان با انتقاد از اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با کشورهای عربی این اقداما را خیانت به خون شهدای مقاومت برشمرد.
حجت الاسلام علی عبداللطیف فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس تجمع الفکر العاملی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد الکبیر منطقه عیناثا با استقبال از شیوه صحیح پرونده نفت و گاز کشور خواستار دوری این مساله حیاتی از هرگونه فساد شد.

حجت الاسلام فضل الله با تاکید بر لزوم به سرانجام رساندن این دستاورد بر اهمیت اقدامات اصلاحی با هدف توقف تورم اقتصادی و فساد اجتماعی و نیز محاکمه فاسدان و برکناری آنان از منصب‌های دولتی و حکومتی برای افزایش اعتماد دو جانبه میان مردم و مسؤولان تاکید کرد.

وی همچنین نسبت به طرح آمریکا با همراهی برخی کشورهای عربی برای به فراموشی سپرده شدن مساله قدس و اشغالگری، تشدید سخنان فتنه انگیزانه و خصمانه علیه ایران و محور مقاومت و حمله به نیروهایی که در برابر آمریکا و اسرائیل گزینه مقاومت را انتخاب کردند، هشدار داد.

رییس تجمع الفکر العاملی لبنان گفت: باید ائتلافی متشکل از ملت‌های مسلمان و مسیحیان و تمامی آزادگان و مخالفان سیاست‌های قتل، کشتار و فتنه در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت‌های آزاد منطقه شکل بگیرد.

امام جمعه مسجد الکبیر لبنان خاطر نشان کرد: حمایت از انتفاضه فلسطین با وحدت کلمه و موضع‌گیری ملی با همراهی دولت‌ها و ملت‌های فعال منطقه ضروری است تا انتفاضه جدید نه تنها در سرزمین فلسطین بلکه در سراسر جهان شکل گیرد.

حجت الاسلام فضل الله با انتقاد از خیانت برخی کشورها به فلسطین تصریح کرد: اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل به صورت آشکار و پنهان، خدمت به تروریسم و دشمن صهیونیستی و نادیده انگاشتن خون شهدا و تمامی جانفشانی‌هایی است که ملت فلسطین در راه آزادی قدس انجام داده است./981/ب902/ر

ارسال نظرات