۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۴۴۹۶۸
جریان الوفای اسلامی بحرین:

بحران آفرینی از نشانه های یأس آل خلیفه است

جریان الوفای اسلامی بحرین صدور حکم اعدام علیه شهروندان این کشور در دادگاه نظامی را محکوم کرد.
جریان "الوفاء الاسلامی" بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای اسلامی بحرین با صدور پیامی به صدور حکم اعدام علیه 6 تن از انقلابیان این کشور از سوی دادگاه نظامی آل خلیفه اعتراض کرد و افزود: حکم اعدام علیه این 6 انقلابی که روحانیانی نیز در میان آنان دیده می شود، بی ارزش شمردن عدالت و انصاف در زمینه های مختلف به شمار می آید.

این جریان افزود: هیچ توجیهی در قوانین برای صدور تبرئه حکم اعدام جمعی حتی با وجود پذیرش تلاش برای ترور شخصیت های سیاسی و نظامی وجود ندارد.

الوفای اسلامی تأکید کرد که این مساله نشان می دهد نظام این افراد بی گناه را وارد بازی کرده که هدف از آن نیز تحقق اهداف جنایتکارانه و دیکتاتورانه است تا خود را به عنوان بازیگر قوی در صحنه داخلی نشان دهد.

در ادامه این پیام آمده است: بحران آفرینی نظام از نشانه های یأس و بن بست است و بهترین پاسخ به این جنایت ها نیز گسترش جنبش ملی و مقاوم به شمار می آید، به ویژه اینکه در آستانه سالروز مقاومت و شهادت و پافشاری بر سرنگونی نظام قاتل و فاقد مشروعیت آل خلیفه هستیم.

جریان الوفای اسلامی خاطرنشان ساخت: افزایش جنایت های نظام آل خلیفه به ویژه در صدور احکام گستاخانه و حمله شبانه به منازل و ربودن ده ها شهروند با هدف دور کردن مردم از مطالبات مشروع آنان است./980/ب903/د

ارسال نظرات