۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۲۶۳
عضو ارشد حزب الله خبر داد؛

نامگذاری پروژه شهرک‎سازی صهیونیستی به نام رییس جمهور آمریکا

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله از نامگذاری پروژه شهرک سازی صهیونیستی به نام رییس جمهور آمریکا خبر داد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در مجتمع حضرت زینب(س) بیروت برگزار شد، گفت: کوتاه آمدن برخی نظام های عربی و اسلامی از مسؤولیت های خود در قبال مساله فلسطین و دویدن به سوی عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و همچنین توطئه عربستان سعودی با دونالد ترامپ سبب شد تا رییس جمهور آمریکا جرأت اعلام پایتختی قدس برای رژیم را داشته باشد.

وی افزود: همین مساله سبب شده است تا رژیم صهیونیستی تشویق به گسترش شهرک سازی و درج نام ترامپ بر پروژه شهرک سازی در قدس شود. درخواست لیبرمن وزیر جنگ صهیونیستی برای اعدام اسیران فلسطینی نیز در این چارچوب قرار دارد.

عضو ارشد مقاومت با تأکید بر گسترش اقدامات دشمن برای پایان مساله فلسطین تصریح کرد: پروژه لیبرمن یک پروژه جنون آمیز و جنایتکارانه و وحشی و مغایر قوانین است و ذهنیت تروریستی و غیرانسانی صهیونیست ها در تعامل با فلسطینیان و  اعراب را نشان می دهد.

وی سرسپردگی ملت فلسطین در برابر این پروژه را غیرممکن توصیف کرد و اظهار داشت: از اسلو تاکنون مذاکرات و تلاش های فراوانی برای به زانو درآوردن ملت فلسطین و کوتاه آمدن آن از مقاومت و جهاد علیه اشغالگران انجام گرفته تا روابط با دشمن عادی شود اما ملت فلسطین بدون توجه به این مسائل به حمایت از انتفاضه و مقاومت ادامه می دهد.

شیخ علی دعموش ادامه داد: فلسطینیان از حق بازگشت به سرزمین و تشکیل دولت کوتاه نیامده و هیچ کس نمی تواند این حق را از آنان بگیرد. رژیم صهیونیست یک رژیم اشغالگر و متجاوز است که نه در قدس حقی دارد و نه یک وجب از خاک فلسطین.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به اینکه تصمیم ترامپ نمی تواند واقعیت ها را تغییر داده و اشغالگر را به عنوان صاحب حق جلوه دهد، گفت: ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حق خود راهی جز انتفاضه و مقاومت ندارد چرا که دشمن فقط با قدرت و مقاومت شکست می خورد و در سال های 1993، 1996، 2000 و 2006 به وسیله مقاومت در غزه و لبنان با شکست مواجه شد./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات