۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۴۶۱۳۶
روحانی پاکستانی:

عربستان و ائتلاف سعودی مسؤول نابودی یمن هستند

نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان با انتقاد شدید از جنایت های عربستان سعودی، اقدامات این کشور در یمن را فاجعه ای انسانی خواند.
علامه نیاز حسین نقوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید نیاز حسین نقوی، نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان و نائب رییس شورای همبستگی ملی پاکستان، با انتقاد شدید از جنایت های عربستان سعودی و هم پیمانانش در یمن و کشتار هزاران کودک و زن و مرد مظلوم آن را فاجعه ای انسانی خواند.

وی با انتقاد از سازمان ملل و نهادها و کشورهایی که خود را داعیه دار حفاظت از حقوق بشر می دانند سکوت در مقابل فجایع یمن را لکه ننگی بر دامن آنها دانست.

نائب رییس وفاق المدارس الشیعه پاکستان بحران یمن و مشکلات پیش روی مسلمانان این کشور را بیش از حد تصور دانست و گفت: به گزارش خود سازمان ملل بیش از دومیلیون کودک از فقر غذایی رنج می برند، مشکل قحطی پیش روی آنهاست و بیماریهای عجیب دامن گیر آنها شده است.

حجت الاسلام نقوی ضمن اظهار تاسف از اینکه چنین جنایت هایی از سوی کسانی واقع می شود که خود را مسلمان می خوانند از مردم مسلمان پاکستان خواست تا صدای مظلومیت ملت یمن را به گوش جهانیان برسانند و مدافع آنان باشند و از حکومت پاکستان نیز خواست تا از طرق دیپلماتیک به دنبال حل این مساله باشد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات