۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۵۱۶۳۱
رییس نهضت اهل سنت پاکستان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن امنیّت و توازن قدرت در منطقه هستند

رییس نهضت اهل سنت پاکستان در سخنانی با اشاره به تحرکات جدید دشمنان اسلام در منطقه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این دو به دنبال برهم زدن امنیت و توازن قدرت در منطقه هستند.
ثروت اعجاز قادری  رییس نهضت اهل سنت پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس نهضت اهل سنت پاکستان در سخنان خود در مرکز اهل سنت کراچی و درمیان اعضا و کارکنان این مرکز با اشاره به تحرکات جدید دشمنان اسلام در منطقه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن امنیت و توازن قدرت در منطقه هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان خارجی پاکستان که از برقراری امنیت در کشور و سرمایه گذاری خارجی در پاکستان هراس دارند با حمایت از تروریست ها در حال مرحله جدیدی از توطئه ها علیه ما هستند.

او ضمن اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دولت های تروریستی هستند که هیچ قطعنامه ای از شورای امنیت و سازمان ملل برای آنها اهمیت ندارد و عملا پایبند به هیچ قانونی نیستند.

او هم چنین مظلومیت مسلمانان در فلسطین و کشمیر را نتیجه سیاست های ضد اسلامی در دنیا دانست و گفت سازمان ملل و کشورهای دنیا باید به دنبال استیفای حقوق مسلمانان مظلوم در فلسطین و کشمیر باشند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات