۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۵۲۶۲۴

مروری بر اخبار "کتاب و نشر" در هفته‌ گذشته

در بسته خبری به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در هفته‌ گذشته پرداخته شده است.
اخبار کتاب ونشر در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در بسته خبری پیش‌رو، به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در هفته‌ای که گذشت پرداخته شده است:

برگزیدگان نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه معرفی شدند+اسامی

نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه با معرفی ۷ اثر برگزیده و ۱۸ اثر شایسته تقدیر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد. علاقه مندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند.

نسخه الکترونیکی کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «حقیقت حکم شرعی در اصول فقه» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد. علاقه مندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند.

کتاب «وفاق و اتحاد در اندیشه مفسران اجتماعی قرآن» منتشر شد

کتاب «وفاق و اتحاد در اندیشه مفسران اجتماعی قرآن» به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

انتشار کتاب "مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی"

نویسنده در این کتاب می‌خواهد به این پرسش اساسی پاسخ دهد كه الگوی حاکم بر تأثیرات تغییرات ارزشی جامعه ایران بر سیاست‌های حجاب در جمهوری اسلامی ایران چیست. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه "کتاب سال حوزه"

حجت الاسلام میرمعزی به تشریح اهداف، سیاست‌ها و دستاوردهای نوین معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه پرداخت و از ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه کتاب سال حوزه خبر داد. علاقه مندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند.

نگاهی به کتاب "پایداری و ناپایداری گفتمان‌های سیاسی در ایران"

مؤسسه انتشارات زمزم هدایت کتاب پایداری و ناپایداری گفتمان‌های سیاسی در ایران را منتشر کرده است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند

بررسی کتاب احکام پرستاری در یک اثر+دانلود

پژوهشکده امر به معرف و نهی از منکر کتاب «احکام پرستاری» را منتشر کرده است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

سیره رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در جامعه پنهان مانده است

عضو شورای تحریریه مؤسسه صهبا گفت: سیره علمی و رفتاری بزرگان دینی و رهبر معظم انقلاب در غربت مانده است، در حالی که سیره آنها الگوی عملی برای مردم و علاقه‌مندان است. علاقهمندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند./998/

ارسال نظرات