۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۷۷۹
نماینده پارلمان لبنان:

هجمه علیه حزب الله در آستانه انتخابات پارلمان افزایش می‌یابد

نماینده پارلمان لبنان اظهار داشت که هر چه به انتخابات پارلمان نزدیک می شویم هجمه علیه حزب الله گسترش خواهد یافت.
حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومت لبنان در مراسمی که در منطقه بلیدا برگزار شد، با اشاره به حضور یکی از مسؤولان آمریکایی در این کشور گفت: برخی به لبنان آمدند تا درباره عدم استفاده حزب الله از نظام بانکداری آمریکا تحقیق کنند اما به همه معیارهای سیاسی و حاکمیتی تجاوز کرده و به دخالت در مسائل اقتصادی پرداختند.

وی افزود: آنها هم اکنون هجمه ای رسانه ای را آغاز کرده که مطمئنا در روزهای آینده و هر چه به انتخابات نزدیک شویم، گسترش خواهد یافت چرا که هدفشان رسیدن به دستاورد حتی در آرای انتخاباتی است و می خواهند در روند نتایج انتخابات حزب الله و جنبش امل خلل وارد کنند.

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: انتخابات آینده کاملا در زمان اعلام شده برگزار و به مرکز توجه واشنگتن و تل آویو و ریاض و بسیاری از پایتخت ها تبدل می شود و کاملا مواضع ملت مقاوم و فداکار در قبال مقاومت و کرامت و حاکمیت را رصد می کنند.

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم در انتخابات بر کسی پیروز شویم بلکه حزب الله به شدت تلاش کرد تا انتخابات بر اساس نسبیت برگزار شود و هنگامی که از نسبیت سخن می گوییم، می دانیم هیچ حزبی نمی تواند به صد در صد دست یابد و احتمالا آرای خود را در برخی مناطق از دست می دهد اما این یک دستاوردی ملی به شمار می آید.

فضل الله با اشاره به پافشاری حزب الله بر نسبیت اظهار داشت:  این قانون از بهترین دستاوردها برای لبنان است و بر این  اساس هر شهروند دارای یک رأی موثر در انتخابات شد و دیگر کسی نمی تواند مدعی شود که هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

وی تأکید کرد که همه گروه هایی که دارای آرای مردمی هستند باید در پارلمان نماینده داشته باشند تا پارلمان تجلی گاه واقعی آرای مردم باشد و این مساله در پرتو قانون نسبیت امکان پذیر است./980/ب902/د

ارسال نظرات