۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۲۷۱
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا و اسرائیل درپی بهم زدن امنیت کشورهای اسلامی هستند

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه دو کشور پاکستان و افغانستان با تروریسم درگیر هستند، گفت: آمریکا و اسرائیل درپی بهم زدن امنیت کشورهای اسلامی هستند.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت شدید حمله انتحاری در کابل پایتخت افغانستان و اظهار غم واندوه از جان بیش از نود انسان بی گناه گفت: آمریکا،اسرائیل و هند دنبال بهم زدن امنیت کشورهای اسلامی مشغولند، هر دو کشور پاکستان و افغانستان با تروریسم درگیر هستند.

حجت الاسلام جعفری گفت: پاکستان و افغانستان هر دو با خطر تروریسم روبرو هستند، به جای متهم کردن همدیگر باید هر دو کشور در امورحساس امنیتی و ملّی به تلاش های مشترک بپردازند، بعضی عناصر با لباس دوستی ، درحقیقت نقش دشمن ما را ایفا می کنند.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش بعد از شکست درعراق و سوریه اکنون درافغانستان دنبال پایگاهی است، این گروهک در افغانستان راه را برای ورود نیروهای بیگانه و لشکر کشی فرا منطقه ای باز می کند. باید افغانستان و پاکستان هر دو با کمک هم برای مقابله با این عناصر مزدور مبارز کنند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پایان از خداوند متعال بلندی درجات برای شهداء و صبر جزیل برای بازماندگاه وداغدیدگان این حادثه مسالت کرد و گفت: سلامت و امنیت هر دو کشور در اتحاد و همسویی نهفته است، اتحاد کشورهای اسلامی موجب شکست دشمن اسلام خواهد شد. پاکستان از چند دهه گذشته دچار بدترین نوع تروریسم است/۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات