۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۵۳۴۷۰
آیت الله نابلسی:

لبنان در معرض ورود شیطان صفت‌ها قرار دارد

امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد که لبنان در معرض ورود شیطان صفت ها قرار دارد.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد گفت: انحطاط گفتمان سیاسی که برخی به وسیله آن در پی دستیابی به منافع شخصی یا بسیج انتخاباتی هستند به شدت تأسف آور است.

وی افزود:  اکثر لبنانی ها از فساد و مشکلات معیشتی رنج می برند و امیدوار هستند عدالت و مساوات در آینده بر کشور حاکم شود.

این عالم لبنانی تصریح کرد: استفاده از القاب زشت و ناپسند و توهین به یکی از مقامات سیاسی کشور را به شدت محکوم کرده و این مساله را به دور از آموزه‌های دینی می‌دانیم.

آیت الله نابلسی اظهار داشت که بدون شک نبیه بری از سدهای مستحکم در برابر فتنه است و هرگونه سخنانی که به این شخصیت توهین کرده و اتهامات را به دور از آموزه های اخلاقی و ادب سیاسی علیه وی روانه کنند را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: لبنان در معرض ورود شیطان صفت ها قرار دارد و هرگاه فرصت مناسبی پیش آید شاهد ورود آنان برای تخریب و فساد و اختلاف افکنی بین هم‌پیمانان و برادران در یک وطن خواهیم بود.

امام جمعه صیدای با اشاره به رصد اختلافات داخلی در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت:  دشمن صهیونیستی در پی بحران آفرینی داخلی در لبنان است و از همه گروه‌ها می‌خواهیم در برابر این دشمن ایستاده و از هر آنچه که سبب ماهیگیری از آب گل آلود شده و روابط میان لبنانی‌ها را تیره و تار می کنند به شدت خودداری کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات