۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۰۱۵
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مسأله کشمیر طبق خواسته های مردم کشمیر حل و فصل شود

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که در رگهای بعضی از سران منطقه دشمنی مسلمانان ریشه دوانیده است گفت: مسأله کشمیر طبق خواسته های مردم این منطقه حل و فصل شود.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصرعباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با صدور پیامی به مناسبت روز جھانی حمایت از مردم کشمیرگفت: دشمنی مسلمانان در رگهای بعضی از سران منطقه ریشه دوانیده است.

وی بیان این که کشمیر شاهرگ پاکستان است و هیچ کشوری حق تصمیم گیری در مورد کشمیر را ندارد تاکید کرد: مسئله کشمیر باید طبق خواسته ھای مردم کشمیر حلّ و فصل شود.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تجاوز و سرکوب مردم بی دفاع کشمیر را خطر بزرگی برای امنیت منطقه دانست و ابراز داشت: سکوت جوامع بین المللی درخصوص برخورد قدرت ھای استکباری با مسلمانان منطقه مشکلات آنان را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به علت تبادل آتش در مرز ھند و پاکستان را انحراف افکار جھانی از مسئله کشمیر عنوان کرد و تصریح کرد: نھاد ھای بین المللی در آزادی و نجات مردم کشمیر نقش برجسته ای ایفا کنند.  

حجت الاسلام المسلمین جعفری با بیان این که تا وقتی مسئله کشمیر طبق خواسته ھای مردم کشمیر حل نشود، منطقه رنگ امنیت نخواهد دید از سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی خواست که درباره مردم کشمیر چاره ای باندیشند .

وی در آخر از دولت پاکستان نیز خواست که صدای مردم کشمیر را به گوش جھانیان برساند./۹۸۸/ب۹۰۳/ف

ارسال نظرات