۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۸۰۴
شیخ نعیم قاسم:

به فضل جهاد رهبر ایران در دوران آزادی قرار داریم

معاون دبیرکل حزب لبنان گفت: هم اکنون به فضل جهاد رهبری و ملت در ایران اسلامی شاهد دوران آزادی و پیروزی ها هستیم.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در منطقه جباع برگزار شد، با اشاره به سرنگونی جنگنده صهیونیستی گفت: سرنگونی این جنگنده به معنای پایان قاعده تجاوز بدون پاسخگویی است و این رژیم از امروز به بعد دیگر نمی تواند از این قاعده در درگیری ها استفاده کند.

وی افزود که پاسخ به تجاوز صهیونیستی در هر زمان و مکان ممکن انجام می گیرد و اهداف رژیم از این تجاوز را از بین می برد. 

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هم اکنون سرگردان است چرا که از نتایج گزینه جنگ مطمئن نیست و از سوی دیگر انتظار، سبب افزایش خطرهای برای آن می شود. بنابراین هم نمی تواند وارد جنگ شود و هم توان دیدن پیشرفت و قدرت روزافزون طرف مقابل را ندارد.

وی اظهار داشت: اگر مقاومت نبود منطقه هم اکنون در تسلط کامل اسرائیل قرار داشت، صهیونیست ها از لبنان خارج نشده بودند و هم اکنون به دنبال اثبات وجود خود نمی گشت.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد که لبنان به برکت مقاومت در قدرت قرار دارد و معادله ارتش، ملت و مقاومت سبب قوی‌تر شدن کشور شده است.

معاون دبیرکل حزب الله از نشست رؤسای جمهور و پارلمان و نخست وزیر لبنان و تأکید بر ایستادگی در برابر هرگونه تجاوز به آب و خاک و آسمان این کشور تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: امروزه جهانیان به لبنان  احترام می گذارند زیرا با ارتش و ملت و مقاومت در قدرت قرار گرفته است.

وی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: این انقلاب به هیچ وجه یک انقلاب معمولی نبود. انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ملت های منطقه و انقلاب تغییر و مقاومت و انتفاضه در برابر سرسپردگی به شمار می آید.

این روحانی لبنانی بیان داشت: هم اکنون به فضل جهاد رهبری و ملت در ایران اسلامی شاهد دوران آزادی و پیروزی ها هستیم و هجمه های استکبار علیه ایران نیز به دلیل حمایت از مقاومت و ملت های منطقه صورت می گیرد./980/ب901/د

ارسال نظرات