۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۵۵۳۶۳
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

قدرت های جهان در حل منازعات و مشکلات امت اسلامی صادق نیستند

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن انتقاد از تناقض موجود میان شعارها و عملکرد قدرت های جهان در قبال مشکلات جهان اسلام گفت: قدرت های جهان در حل منازعات امت اسلامی صادق نیستند و ما خود باید به فکر باشیم.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن انتقاد از تناقض موجود میان شعارها و عملکرد جامعه جهانی در قبال مسائل و مشکلات جهان اسلام گفت: قدرت های جهان در حل منازعات امت اسلامی صادق نیستند، ما خود باید به فکر باشیم.

وی سکوت مرگبار مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال مظلومیت مسلمانان در نقاط مختلف دنیا را دلیل واضحی بر این امر دانست و افزود: دشمنان اسلام نقاب دوستی به چهره کرده و همیشه منتظر فرصتی مناسب برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری ضمن تاکید بر لزوم دشمن شناسی مسلمانان افزود ما این حقیقت را باید نصف قرن زودتر می فهمیدیم، اما حالا هم دیر نشده و باید خود را از شر این دوستان دروغین آزاد کنیم.

وی با تبیین مظلومیت مسلمانان در سراسر عالم از جمله فلسطین و کشمیر و تماشای قدرت های جهانی، تلاش آنان را در حل مشکلات مسلمانان دروغین و ظاهری دانست و گفت خود باید به کنار گذاشتن اختلافات در صدد حل مشکلات باشیم.

امیر جماعت اسلامی پاکستان: طبقه حاکم پاکستان با حذف قوانین اسلامی سعی در کسب رضایت لابی صهیونیستی دارند

سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان ضمن انتقاد از تعلل دستگاههای مربوطه در رسیدگی به پرونده حذف بخش اعتقاد به خاتمیت نبی مکرم اسلام از سوگندنامه نامزدهای انتخابات گفت: دولتمردان پاکستان با حذف قوانین اسلامی سعی در کسب رضایت لابی صهیونیستی دارند.

وی افزود: این تعلل نشان دهنده هدف دولت در پنهان کردن حقایقی از مردم است و این حقیقت دست داشتن و تعمد دولت در تغییر این این قانون است.

سراج الحق در ادامه تاکید کرد: ما با تمام توطئه های ضد اسلامی مقابله می کنیم و می دانیم که هدف این توطئه ها راضی نمودن لابی صهیونیستی است.

وی به دولت هشدار داد که خیال تکمیل و اجرایی کردن نقشه های جهانی علیه اسلام و قوانین آن را از سر خارج کنند.

عضو شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان: زنان مسلمان باید به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) عمل کنند

سمیعه راحیل قاضی عضو شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان و از اعضای ارشد جماعت اسلامی پاکستان در سمیناری که تحت عنوان "تبیین سیره حضرت زهرا(س)" برگزار شد، در سخنان خود گفت: زنان مسلمان باید به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) عمل نمایند.

این برنامه در شهر سرگودا از ایالت پنجاب پاکستان و به همت شاخه زنان جماعت اسلامی پاکستان برگزار شد.

دکتر سمیعه راحیل قاضی فرزند امیر اسبق جماعت اسلامی پاکستان قاضی حسین احمد است، وی از اعضای اصلی این جماعت و نیز عضو شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان می باشد.

وی در سخنان خود یکی از راه های اساسی برای رشد و تقویت جامعه اسلامی را عمل بر اساس سیره حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و سیره آن حضرت را مخصوصا برای بانوان مسلمان حائز اهمیت دانست./994/ب904/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات