۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۵۵۴۹۴
شیخ نعیم قاسم:

جامعه مقاومت شکست ناپذیر است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که جامعه مقاومت شکست ناپذیر است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که قدرت مقاومت در این کشور از بازوان مردان و تربیت بانوان نشأت می گیرد.

وی گفت: ما به پیروزی می رسیم چرا که مردان و زنان در کنار مقاومت حضور دارند و به دستاوردهای بزرگ دست می یابیم زیرا جامعه مقاومت تشکیل دادیم که طی آن همه افراد از کوچک تا بزرگ به جزئی از پروژه مقاومت مبدل شده اند.

عضو ارشد حزب الله افزود: ما به این دلیل موفق هستیم که با دیگران همانند یک حزب تعامل نکردیم بلکه آنان را یک امت مشترک در وطن و مرزها و دل و ذهن ها دانستیم.

وی ادامه داد: ما دست خود را دراز کرده تا پروژه های ظالمانه و اشغالگرانه را سرنگون سازیم و بر این اساس خداوند متعال یاریمان کرده تا هیچ تفاوتی میان شهروندان قائل نباشیم.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که جامعه مقاومت شکست ناپذیر است و شکست مقاومت را بسیاری آزمایش کرده اما به نتیجه نرسیدند و ان شاء الله از پیروزی به پیروزی دیگری منتقل می شویم.

وی اظهار داشت: تا زمانی که برای مردان و زنان ارزش قائل باشیم و پیروزی را برای همگان تصور کنیم، در خیر و نعمت قرار داشته و به پیروزی های بیشتری دست خواهیم یافت./980/ب903/د

ارسال نظرات