۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۵۹۸۲

نشست شیخ نعیم قاسم با نامزدهای حزب الله برگزار شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان یک روز پس از اعلام اسامی نامزدهای این حزب برای انتخابات، با آنان جلسه برگزار کرد.
شیخ نعیم قاسم و نامزدهای حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، نامزدهای معرفی شده از سوی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای نامزدی انتخابات پارلمانی این کشور در ساختمان فراکسیون الوفاء للمقاومة گردهم آمدند.

13 تن از نامزدهای حزب الله در این نشست با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله به گفت وگو پرداختند. حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان که از نامزدهای حزب الله به شمار می آید به دلیل مسافرت در این دیدار غایب بود.

شیخ نعیم قاسم در این نشست گفت: مسؤولیتی که برعهده شما گمارده شده است یک وظیفه به شمار می آید و مطمئنا شما می توانید این مسئولیت را به خوبی انجام دهید.

وی افزود: ما شما را برگزیدیم تا به عنوان نماینده مردم و حزب الله در پارلمان به فعالیت بپردازید تا شعار «حمایت می کنیم و می سازیم» را محقق کنید؛ چرا که ما راه مقاومت را انتخاب کردیم و در راه ساخت وطن تلاش می کنیم.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: ما مسؤولیت بزرگی داریم و مردم نیز از ما توقع زیادی دارند بنابراین نباید به چالش های پیش رو توجه کنیم بلکه موظف هستیم برنامه ریزی کرده و تلاش کنیم و پیش از اینکه از سوی دیگران مورد بازرسی قرار گیریم به بازرسی خود بپردازیم.

وی ادامه داد: انتخابات پارلمان حکم یک پایگاه تاریخی مهم در تاریخ لبنان را دارد زیرا بر اساس بهترین قانون انتخاباتی از زمان استقلال تاکنون برگزار خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت که اعتقاد داریم پارلمان آتی متنوع باشد و شاهد حضور شخصیت های تاثیرگذار باشیم و این مساله مایه افتخار به شمار می آید چرا که در پارلمانی فعالیت می کنیم که می تواند نماینده همه مردم باشد. 

پس از این سخنان نیز نشست غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران به مدت نیم ساعت برگزار شد و سپس نامزدهای حزب الله در برابر خبرنگاران قرار گرفته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است نامزدهای جنبش حزب الله لبنان در انتخابات پارلمانی عبارتند از: دکتر حسن حاج حسن، علی المقداد، ابراهیم علی الموسوی، ایهاب حماده در بعلبک الهرمل و انور حسین جمعه در حوزه زحله و علی عمار در حوزه بعبدا.

حسین محمد زعیتر در حوزه جبیل کسروان ، امین شری در حوزه دوم بیروت ، محمد رعد و حسن فضل الله و عل فیاض در حوزه سوم جنوب و نواف الموسوی و حسین جشی در حوزه دوم جنوب نامزد پارلمان لبنان شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات