۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۷۵۷۴
روحانی بحرینی تأکید کرد؛

ارتباط میان هجمه علیه ایران و عادی‌سازی روابط با صهیونیستی

معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین اظهار داشت که ارتباط عمیقی میان هجمه علیه ایران و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی وجود دارد.
حجت الاسلام شيخ عبدالله الصالح معاون دبير کل جريان "العمل الاسلامي" بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالله الصالح معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت وگو با شبکه ماهواره ای اللؤلؤه تصریح کرد: ارتباط عمیقی میان عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی از سوی نظام آل خلیفه و افزایش هجمه و دشمنی علیه ایران و سایر کشورهای عضو محور مقاومت وجود دارد.

وی افزود: هرگاه که نظام بحرینی در سرکوب ملت و تسلط بر آنان ناکام مانده و درصدد نزدیک شدن بیشتر به دشمن صهیونیستی باشد، به اختراع شبکه های مشخص و ایجاد توجیه بر اساس اتهام زنی به ایران مبنی بر دخالت در امور داخلی بحرین می پردازد.

این روحانی بحرینی هدف دیگر این اتهامات را تضعیف حزب الله لبنان و انصارالله یمن و جنبش اهل الحق در عراق توصیف کرد.

وی اظهار داشت که ارتباط میان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با پرونده گروه های تروریستی به هیچ وجه جدید نیست بلکه این مساله بارها تکرار شده و به دهه پنجاه میلادی بازمی گردد.

حجت الاسلام عبدالله الصالح از بحرین به عنوان پیشگام در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یاد کرد و ادامه داد: اگر فرصت برای پادشاه بحرین مهیا شود، آرزو خواهد کرد که به سرزمین های اشغالی سفر کند اما فعلا به دلایل از ارتکاب این مساله خودداری می ورزد.

وی درباره تاسیس «مرکز جهانی همزیستی مسالمت آمیز» از سوی پادشاه بحرین گفت: این مرکز یک سازمان ساخته شده برای خرید دوستی رژیم صهیونیستی و آمریکا و دفاع از حکومت آل خلیفهای است که تروریسم را از حد و مرز گذرانده و ظلم و ستم بی پایان علیه شهروندان می پردازد./980/ب902/د

ارسال نظرات