۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۵۵۷۷۷۲
شیخ نعیم قاسم:

مادران شهدا به شهادت فرزندان خود افتخار می‎کنند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از مادران شهدا به عنوان الگویی از بانوان افتخارآمیز یاد کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در حوزه علمیه الزهراء گفت: دشمنان در حال جنگ نرم علیه بانوان هستند تا این قشر را به یک کالای مادی تبدیل کرده و آن را از جایگاه والای خود در نقش مادری، همسری، مربی، دانشمند، فرهنگی و سیاسی دور کنند.

وی افزود: آنان می خواهند بدن زن به محور اصلی مبدل شده و این مساله را ترویج دهند که بانوان هرگونه که دوست دارند می توانند با بدن خود رفتار کنند؛ این اوج جنگ نرم علیه بانوان به شمار می آید.

عضو ارشد مقاومت تأکید کرد که نقش بانوان در لبنان کاملا روشن است و زنان در جنگ 33 روزه به تقدیم شهید پرداخته و به شهادت عزیزان خود افتخار می کنند. بانوان لبنانی همچنین در بدترین شرایط ممکن به حفظ کانون خانواده می پردازند.

وی با اشاره به ایستادگی زنان لبنانی علیه رژیم صهیونیستی و تحمل ویرانی خانه و زندگی معمولی در راه عزت و کرامت و آزادی کشور اظهار داشت: بانوی مقاوم، پرورش دهنده مجاهدان، حامی خانواده، محافظ مقاومت و پرچمداری آزادی واقعی انسان و سرزمین، از نشانه های بانوی نمونه ای است که به آن افتخار می کنیم.

شیخ نعیم قاسم بانوان را به انتخاب افراد کارآمد و دارای صلاحیت فراخواند و ادامه داد: امروز در چارچوب فعالیت انتخاباتی می گوییم که نقش بانوان در این انتخابات بسیار پررنگ است چرا که بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی را بانوان تشکیل می دهند و این بدین معناست که بانوان سبب راهیابی برخی نامزدها و شکست سایر نامزدها می شوند.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: دشمنان به جای مقابله با شخصیت های منتسب به حزب الله در حال مبارزه با پروژه های آن هستند. ما به وسیله مقاومت در برابر پروژه اشغالگری ایستاده، با استقلال به مقابله با پروژه وابستگی می پردازیم، با جنگ با پروژه تجاوز مقابله می کنیم، با انتخاب بهترین نمایندگان در برابر پروژه فساد می ایستیم و برای مقابله با پروژه تحکیم رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای بازگشت فلسطین به مردم آن هستیم.

وی خاطرنشان ساخت که ما در جایگاه حق قرار داشته و هجمه و توطئه آمریکا علیه مقاومت با هدف سرنگونی پروژه های ما صورت می گیرد.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه آمریکا در سال 1984 مقاومت را تروریسم خواند، گفت: مقاومت در راستای آزادی سرزمین اشغالی از لوث رژیم صهیونیستی تلاش می کند اما آمریکا در کنار متجاوزان و تخریب کنندگان جوامع قرار دارد./980/ب902/د

ارسال نظرات