۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۵۸۲۵۲
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از این حزب به عنوان مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی یاد کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) که از سوی شورای بانوان حزب در منطقه النبطیه برگزار شد، گفت: آمریکا می خواهد لبنان به سیاست های صهیونیست تن دهد اما حزب الله مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا از هیچ تلاشی برای تعرض و اتهام زنی و تحریم علیه حزب الله دریغ نمی کند و همه این مسائل از عدم سرسپردگی حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی و تأکید ما بر معادله ارتش، ملت و مقاومت نشأت می گیرد.

عضو ارشد مقاومت تأکید کرد که حزب الله در برابر اشغالگری ایستاده و در انتخابات مشارکت خواهیم کرد تا نماینده ملت باشیم اما آمریکا در انتخابات دخالت می کند تا تعداد نمایندگان ما را کاهش دهد و گروه های مخالفمان را تقویت کند تا در محاصره قرار گیریم.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: آمریکا شکست خورده و امکان بازگشت به عقب وجود ندارد. حزب الله از پایه های لبنان و جزئی از دولت و عامل استقلال و بازدارندگی در برابر اشغالگران است و کشور بدون این پایه نمی تواند قوی و باثبات باشد.

وی ادامه داد: حزب الله به حمایت از لبنان پرداخته و معادله بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی را تقویت می کند و حتی از یک لحظه برای آمادگی غافل نخواهد شد. ما تحرکات صهیونیست ها را در تیررس قرار داده و در صورت هرگونه تجاوز با قدرت ایستادگی می کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله بر لزوم مشارکت همگانی در انتخابات تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: انتخابات پارلمان همانند یک همه پرسی ملی است و می خواهیم اعدادی را به جهانیان نشان دهیم که بر قدرت پروژه مقاومت در برابر چالش ها دلالت می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات