۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۶۴۲

برنامه جامع و کارشناسی شده‌ انتخاباتی حزب الله جهت مبارزه با فساد مالی و اداری

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از طرح جامعه حزب الله برای مبارزه با فساد مالی و اداری و بی قانونی خبر داد.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی انتخاباتی در منطقه بقاع تاکید کرد که قانون انتخابات فصل الخطاب و نشان دهنده میزان پایبندی شخص و گروه‌ها به قانون است.

شیخ نعیم قاسم گفت: اختلافات مذهبی و قومیتی در رقابت انتخاباتی جای نداشته و اختلافات را از ناحیه سیاسی لحاظ می‌کنیم. ما به سه گانه ملت، ارتش و مقاوم ایمان داریم اما برخی به این تقسیم بندی اعتقادی ندارند.

وی با اشاره به آنکه حامیان مقاومت حق اظهار نظر داشته و مخالفان نیز در فضای سالم می‌توانند نقطه نظرات خود را بیان کنند، افزود: برخی انتظار دارند از این سه گانه‌ای که بارها موفقیت خود را به اثبات رساند، دست برداریم در حالی که ما این پروژه را حق خود می‌دانیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: حزب الله تصمیم دارد در ضمن یک برنامه انتخاباتی سیاسی چگونگی اداره کشور را مبتنی بر اقدامات شفاف و پژوهش شده در سطح مالی و در عرصه مبارزه با فساد، دزدی از بیت المال و هدر رفت سرمایه‌های ملی ارائه دهد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: حزب الله دستاوردهای بزرگی را به دست آورده اما به سبب تربیت اسلامی خود کار و تلاش کرده و به خدمت گزاری مشغول شدیم و اجر خود را از خدا می‌خواهیم از این رو این دستاوردها را به اندازه کافی به نمایش نگذاشتیم.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: به جای سخن گفتن از موفقیت‌ها اجازه می‌دهیم که دستاوردها خودشان را به مردم نشان دهند. دستاورد بزرگ آزادی مناطق اشغال شده در سراسر جهان پیچید و پس از آن ما در مورد این دستاورد بزرگ سخن گفتیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها برای عدم موفقیت حزب الله در انتخابات تصریح کرد: به اذن الهی ما بخشی از دولت را تشکیل خواهیم داد و برای کشف فساد و جلوگیری از آسیب به اقتصاد و آینده کشور و با هدف رویارویی با بحران لابی‌گری و قانون گریزی برنامه جامع خود را عملیاتی خواهیم کرد./981/ب901/ر

ارسال نظرات