۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۵۹۹۳۱
شورای علمای فلسطین:

مقاومت تنها سلاح آزادی قدس شریف است

سخنگوی شورای علمای فلسطین تاکید کرد که مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تنها گزینه آزادی قدس شریف است.
شیخ صالح الموعد

به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از شورای علمای فلسطین به سرپرستی شیخ محمد الموعد با حضور در منطقه مارون الرأس لبنان در سالروز «یوم الارض42» ضمن حمایت از انتفاضه قدس تاکید کردند که قدس همیشه پایتخت فلسطین باقی می‌ماند.

شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین گفت: به ملت فلسطین از مارون الرأس سرزمی مقاومت و منطقه‌ای که آرزوهای دشمن صهیونیستی را برباد داد به شما می‌گویم که به زودی در مسجد الاقصی نماز پیروزی خواهیم خواهند.

وی افزود: فلسطین برای ماست و قدس پایتخت عربی ـ اسلامی فلسطین بوده، هست و همواره خواهد بود و تصمیم ظالمانه ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف تنها یک امضا بر روی ورق باطله‌ای بیش نیست.

سخنگوی شورای علمای مسلمان فلسطین خاطر نشان کرد: تصمیم رییس جمهور آمریکا واقعیت‌ها را تغییر نمی‌دهد. این تصمیم نه تنها تاثیری بر عزم و اراده ما ندارد بلکه ما را از مطالبه به حقوقمان عقب نخواهد نشاند.

شیخ الموعد با بیان آنکه پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین و محور مقاومت است، اظهار داشت: باید از مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت شود زیرا تنها گزینه ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت است.

وی تصریح کرد: با مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی می‌توانیم از آرمان‌های فلسطین دفاع کرده و قدس شریف را از لوث وجود رژیم متجاوز صهیونیستی پاک کنیم./981/ب902/ر

ارسال نظرات