۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۷۶۲
حکیم:

دولت آینده عراق باید قوی و خدمتگزار باشد

رییس ائتلاف ملی عراق بر انتخاب افراد شایسته در انتخابات آینده پارلمان تاکید کرد و بیان داشت که دولت آینده عراق باید قوی و خدمتگزار باشد.
حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از عشائر بنی حجیم این کشور خاطرنشان کرد که عشائر نقش بسیار تاثیرگذاری در دفاع از عراق و مبارزه با جریان تروریستی داعش ایفا کردند.

وی افزود: مردم عراق موظف هستند که با انتخابات افراد ذی صلاح، شایسته و کارآمد به وظیفه خود در مشارکت در ساخت یک دولت عمل کنند.

رییس ائتلاف ملی عراق تصریح کرد: انتخابات آینده پارلمان این کشور از انتخابات سال 2005 میلادی که منجر به تشکیل یک حکومت بر پایه دموکراسی شد، کم اهمیت‎تر نیست زیرا موجب ورود عراق به ثبات می‎شود.

وی ادامه داد: مسؤولان ذی ربط باید از فرصتی که در اختیار دارند در جهت اجرای برنامه‎های خدماتی و اقتصادی و همچنین ساخت یک دولت قوی و خدمتگزار نهایت استفاده را کنند.

حجت الاسلام حکیم در دیدار با خضیر الخزاعی دبیرکل حزب الدعوه اسلامیه عراق ضمن بررسی آخرین وضعیت سیاسی این کشور، بیان داشت که حکومت آینده باید قوی و پیشتاز در امور خدماتی به مردم باشد.

وی بر مبارزه با فساد تاکید کرد و ادامه داد: اعضای پارلمان کنون نیز باید از فرصت باقی مانده از دوران خدمتشان نهایت بهره را ببرند و با تصویب قوانین مهمی به وظایف خود عمل کنند./994/ب902/ف

 

ارسال نظرات