۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۶۱۸۰۳
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

سرکوب نمی تواند مانع پیشروی انقلاب مردمی کشمیر شود

رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان سرکوب و کشتار مردم بی گناه کشمیر ھند را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در بیانیه ای خواستار رسیدگی جامعه جھانی به جنایت ھای ارتش ھند در کشمیر شد.

وی با بیان این که کشارو سرکوب نمی تواند جلوی پیشروی انقلاب مردمی کشمیر را بگیرد گفت: خون و شھادت ضمانت پیروزی یک انقلاب است، ملتی که از جان خود در حفظ آرمان ھای خود بگذرد پیروز خواھد شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اوضاع انسانی در کشمیر را نگران کننده دانست و تاکید کرد: من به مردمی که با دستان خالی جلوی توپ و تانک ایستاده اند درود می فرستیم، مسأله کشمیر مسأله دینی ما است، ما ھرگز از حمایت مردم مظلوم کشمیر دست نخواھیم کشید.

وی با بیان این که خداوند متعال حامی مظلومان و در کمین ظالمان است ابراز داشت: سکوت سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، سازمان ھای حقوق بشر و کشورھای اسلامی در برابر جنایت ھای ارتش ھند، محکوم است.

رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستار انعکاس ھرچه بیشتر خبرھای مردم کشمیر شد و افزود: قدرتهای استکباری، با ایجاد تفرقه مسلمانان جھان را به جان هم انداخته اند تا بتوانند با فروش اسلحه سود بیشتری ببرند.

وی خواستار تحرک ھرچه بیشتر وزات خانه ھای پاکستان در مسئله کشمیر شد و تصریح کرد: دالتمردان پاکستان فقط به صدور بیانیه ھای اکتفا نکنند بلکه به وظیفه دینی و ملی خود عمل نمایند./988/ب۹۰۲/ف

ارسال نظرات