۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۶۳۷۷۷

رونمایی از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب دربارۀ کتاب و کتاب‌خوانی

«ما و کتاب»، مجموعه بیانات رهبر معطم انقلاب دربارۀ موضوع کتاب و کتاب خوانی در سال‌های مختلف است که به کوشش انتشارات سورۀ مهر منتشر شده است.
رهبر

به گزار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب دربارۀ کتاب و کتاب‌خوانی در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

«ما و کتاب»، مجموعه بیانات رهبر معطم انقلاب دربارۀ موضوع کتاب و کتاب خوانی در سال‌های مختلف است که به کوشش انتشارات سورۀ مهر منتشر شده و در سی‌ویکمین دورۀ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

سید عارف علوی، مشاور مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دربارۀ این اثر گفت: «ما و کتاب» با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و انتشارات سورۀ مهر تهیه و منتشر شده است. این اثر، کتابی جامع دربارۀ دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب دربارۀ موضوع کتاب و کتاب‌خوانی است.

علوی ادامه داد: «ما و کتاب» شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دوره‌های مختلف دربارۀ موضوع کتاب‌خوانی تا سال ۹۵ است که توسط کارشناسان مجمع ناشران انقلاب اسلامی تدوین و تنظیم شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در غرفۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی‌ویکمین دورۀ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود./925/ د 103/ش

ارسال نظرات