۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۶۴۳۷۳
نعیم قاسم:

پیام انتخابات استقلال و آزادی لبنان در سایه حمایت از مقاومت است

عضو ارشد حزب الله با اشاره به موفقیت مقاومت در انتخابات پارلمانی تاکید کرد که پیام آشکار این انتخابات آن است که ملت لبنان استقلال و ‌آزادی خود را در سایه حمایت از مقاومت به دست خواهند آورد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در جشن تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات بدون هرگونه مشکل امنیتی تاکید کرد که مردم با رأی دادن مجلس پارلمانی جدید و متنوعی را روی کار اوردند.

شیخ نعیم قاسم افزود: در این ایام مردم لبنان مشغول انتخابات بودند و بیگانگان نیز با توطئه‌چینی تلاش داشتند تا در مرحله اول اجازه برگزاری انتخابات ندهند اما پس از ناتوانی در تاثیرگذاری در نتایج انتخابات، به سمت تحکّم و زورگویی در سطح سیاسی و منطقه‌ای پیش رفتند.

وی با اشاره به اهداف حزب الله در انتخابات خاطر نشان کرد: هدف اول افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات و تایید گزینه‌ها و رویکردهای حزب الله در مقابله با طرح‌های دشمنان در ضربه زدن به منطقه و کشور بود که استقبال از انتخابات بسیار خوب و مشارکت در برخی نواحی بسیار قابل تحسین بود.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: دومین هدف روی کار آمدن نمایندگانی است که دغدغه تحقق عدالت داشته باشند و این عدالت موفقیت هم پیمانان ما را به همراه داشت زیرا آنان نماینده مردم و زیرچتر حمایتی ملت، ارتش و مقاومت به فعالیت پرداختند.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیام انتخابات برای دشمنان پرداخته و گفت: در انتخابات پیروز شدیم تا به غرب، اسرائیل، آمریکا و کسانی که خواستار تحمیل فشار و محدودیت برای لبنان هستند، اعلام کنیم که لبنان سرزمین مقاومت، بستر استقلال و آزادی است.

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت: به تمام کسانی که همواره به دنبال توطئه‌گری علیه ملت لبنان هستند هشدار می‌دهیم که اگر با ما مقابله کنید باز بر شما پیروز خواهیم شد. همانگونه که بارها تجربه کردید و در جنگ 2000 و 2006م نشان دادیم که می‌توان در برابر اسرائیل ایستاد، بار دیگر نیز پیروزی از آن ماست./981/ب902/ف

ارسال نظرات