۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۶۶۹۷۶
نعیم قاسم:

حزب الله در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به آمادگی حزب الله در رویارویی با اسرائیل خاطر نشان کرد که دوران گردن کشی و تهدیدها به پایان رسیده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت 29مین سالگرد رحلت امام که در قصر اونیسکو بیروت برگزار شد، از آمادگی کامل حزب الله در پاسخ به هرگونه تهدید از سوی اسرائیل خبر داد.

شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله به عنوان یکی از ارکان ارتش، مقاومت، ملت از مناطق جنوب و شرق کشور حمایت کرده و دشمنان امروز در ترس و وحشت به سر می‌برند.

وی افزود: کسی گمان نمی‌کرد که یک حزب کوچک بتواند نقشه خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کند. مردم میان لبنانی وابسته و کشوری مستقل و متکّی به خود، لبنان قوی و مستقل را انتخاب کرده‌اند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به پیروزی حزب الله در مقابله با تکفیری‌ها خاطر نشان کرد: پیروزی در انتخابات پارلمانی، حمایت و کمک به بهبودی وضعیت ثبات و امنیت داخل کشور پیروزی دیگری در کارنامه حزب الله است.

شیخ قاسم اظهار داشت: ملت لبنان تمام سخنان خود را در پای صندوق‌های رأی بیان کرده و اکنون نوبت مسؤولان است که زبان ملت را بفهمند زیرا که ملت لبنان به سه گانه ارتش، مقاومت و ملت رأی داده است.

بر اساس گزارش رسا، عضو ارشد حزب الله ادامه داد: ایران هیچگاه نظر خود را به لبنان تحمیل نکرده است زیرا جمهوری اسلامی ایران به انسانیت و آزادی احترام می‌گذارد. ایران در حمایت از لبنان نیازی به ما ندارد این ما هستیم که باید از ایران درس گرفته و خود را در تمامی ابعاد قوی سازیم.

وی در پایان تصریح کرد: اسرائیل شاید توان حمله به لبنان را داشته باشد اما توان استمرار در جنگ را ندارد. زمان تهدیدها و گردن کشی‌ها گذشته و مقاومت اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد./981/ب902/ر

ارسال نظرات