۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۶۹۳۷۳
نعیم قاسم:

استکبار جهانی راضی به حل مشکلات منطقه نیست

معاون دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد که آمریکا و غرب با دخالت در امور منطقه اجازه حل مشکلات منطقه‌ای را نمی‌دهند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در سخنانی با اشاره به پیروزی مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان تاکید کرد که با وجود اعتقاد برخی مبنی بر شکست انتخابات اما نتیجه به دست آمده مثال زدنی است.

شیخ نعیم قاسم با بیان ضرورت تشکیل حکومت ملّی خاطر نشان کرد: حکومت وحدت ملی عرصه را برای فعالیت همگان فراهم ساخته و ما به حسن تشکیل دولتی همسو با مجلس پارلمانی و نیروهای سیاسی موجود در کشور امیدواریم.

وی افزود: دولت اتحاد ملّی دولتی است که در آن تمام مردم برای توسعه و پیشرفت کشور و پیشت سر گذاشتن شرایط حساس کنونی تلاش می‌کنند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به مشکل امنیتی در بعلبک و هرمل گفت: مسؤولیت تأمین امنیت مناطق لبنان به عهده دولت به ویژه نهادهای امنیتی است هرچند مردم نیز باید در این بخش با دولت همکاری کنند.

روحانی شیعی لبنان اظهار داشت: بارها اعلام کردیم که حزب الله آماده همکاری با نهادهای امنیتی است اما مسؤولیت برقراری امنیت در وهله نخست به عهده مسؤولان امنیتی است. با آنکه مشکلات اقتصادی و امنیتی در کشور داریم اما سخن از لاعلاج بودن مشکلات کشور توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام نعیم قاسم با بیان توطئه گری دشمنان برای کاهش حضور مقاومت در منطقه تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی هیچگاه حاضر به حل مشکلات منطقه نیستند. آنان درصدد افزایش بحران‌ها در منطقه برای توجیه حضور خود هستند اما همانند گذشته شکست خواهند خورد./981/ب902/ر

ارسال نظرات